8.11.2008

第一次游出浮台

由細到大,自己都係驚水,中學時跟同學去學游水,係泳池仲差的死,估唔到今日可以游到出浮台. 今日可以游到出浮台,全靠一班一齊踩車,跑步既朋友教導同支持下,得出既成果. 係到要特別多謝billy,佢真係我游水上恩師,教o左我好多o野,以前原來一直都係游錯,花力,慢,易死.. ha ha .尤其佢教水簡單易明,仲一步一步咁改善泳姿.真係好效用. 我咁鬼蠢佢都教得惦,真係好勵害.講真... 我用o左幾年時間去學游蛙式. 都唔夠這一個月學返黎既野多.我由最初驚水,唔敢游海灘,到敢係淺水地方打橫游再由浮波線回來游,到今日游出浮台.都只係1個月時間左右. 但其實今日游出浮台個時都有的緊張.話曬係個海中間.... 真係有點壓力. 不過最後都輕輕鬆鬆到達. 浮台既感覺 - 轉轉下又浮浮下.其實無咩特別,不過見到沙灘咁迫人.. 浮台又無咩人,都幾開心,之後我地仲係到玩跳水,我當然唔識跳,仲唔想跳,不過最後都跳o左2次... 其實應該係撻水先o岩,撻落水原來係好痛 ha ha.

1 則留言:

匿名 說...

都係個句, 你衣家可以識游水同其他人冇關, 要多謝就要多謝你自己! 就算其他人教得幾好, 如果你唔聽, 唔練, 唔試, 未一樣係冇用, right?!
講到蠢, 仲有大把人起你後面啦, 你估大西好醒呀, 最初咪又係笑料一個, 但衣家就完成到2.2km渡海泳!
我深信,你過多幾個月就可以同我地一齊出戰渡海泳, 唔信??睇下點!!
Anyway, 恭喜哂!!